bitte um übersetzung....

muniw

New Member
wäre jemand bitte so lieb??? vielen lieben dank im voraus


aksaraydan gelen evrak benim işimi görmedi benim ankaraya gitmem gerekiyor ordan tekrar yeni evraklar düzenlettirmem gerekiyor büyük ihtimal ayın onunda giderim ankaraya sen evlenmemiz için senden istenilen evrakları bana hemen gönderirmisin ankaraya gittigimde senin evraklarında yanımda olmasını istiyorum bi eksiğimiz kalmasın ben işlemleri yaptırıp tekrar bodruma dönecem sana gönderdiğim imeil deki herşeyi hazırlayıp bana en kısa zamanda yolla lütfen sen hazırlayınca oradan sor bana kaç günde ulaşır eger ben ankaraya gitmeden kesin elime geçerse bodruma yolla eğer uzun sürecek olursa ankaraya eve gönder..
 

littlefly28

New Member
AW: bitte um übersetzung....

wäre jemand bitte so lieb??? vielen lieben dank im voraus


aksaraydan gelen evrak benim işimi görmedi benim ankaraya gitmem gerekiyor ordan tekrar yeni evraklar düzenlettirmem gerekiyor büyük ihtimal ayın onunda giderim ankaraya sen evlenmemiz için senden istenilen evrakları bana hemen gönderirmisin ankaraya gittigimde senin evraklarında yanımda olmasını istiyorum bi eksiğimiz kalmasın ben işlemleri yaptırıp tekrar bodruma dönecem sana gönderdiğim imeil deki herşeyi hazırlayıp bana en kısa zamanda yolla lütfen sen hazırlayınca oradan sor bana kaç günde ulaşır eger ben ankaraya gitmeden kesin elime geçerse bodruma yolla eğer uzun sürecek olursa ankaraya eve gönder..

das aus aksaray gekommene dokumet war mit nicht hilfreich. ich muß nach ankara gehen. dort muß ich nochmal neue dokumente erstellen lassen. mit großer wahrscheinlichkeit fahre ich am 10. des monats nach ankara. kannst du mir sofort die von dir verlangten unterlagen schicken? wenn ich nach ankara gehe, möchte ich deine unterlagen bei mir haben damit nichts fehlt. ich erledige alles und gehe wieder nach bordum. bereite bitte alles, was ich dir in der email geschrieben habe vor und schicke es mir schnellst möglich. wenn du alles fertig hast, frag, wie lange die sachen zu mir brauchen. wenn die sachen in bordum ankommen bevor ich nach ankara fahre, schick es. wenn es aber lange dauern würde, schick es nach hause nach ankara..

lg littlefly
 
Top