Brauche eure Hilfe bitte...

kelebek91

New Member
Könnte jemand so lieb sein mir diese Texte/Sms zu übersetzen?

"Askim, bitanem bak özür dilerim dedim ya. Seni seviyorum biliyorsun, ne olur af et beni.!"

"Canim benim, bir hata yaptim biliyorum, ne olur konus benimle ya, cok pismanim biliyorsun sana ihtiyacim var..."

" Tatlim konus benimle. Ciddi bir sey olmadi diyorum ya sana, ne desen haklisin canim. Seni seviyorum o kizi sevmiyorum aramizda hic bir sey olmadi inan bana. O kizin benim icin hic bir önemi yok hayatim sensin, hayatimin anlami sensin ne olur birakma beni....bitanem "
 

Annie

Active Member
AW: Brauche eure Hilfe bitte...

Ich versuche es mal, warte auf die Profis:

Askim, bitanem bak özür dilerim dedim ya. Mein Schatz, meine Einzige, schau, ich habe Entschuldigung gesagt.

Seni seviyorum biliyorsun, ne olur af et beni.!" Du weiß, dass ich dich liebe. ... verzeih mir.

"Canim benim, bir hata yaptim biliyorum, nMeine Seele, ich habe einen Fehler gemacht, ich weiß.

ne olur konus benimle ya, Sprich mit mir.

cok pismanim biliyorsun sana ihtiyacim var..."ich bereue es sehr, du weißt es, ich brauche dich.

" Tatlim konus benimle. Meine Süße, sprich mit mir.

Ciddi bir sey olmadi diyorum ya sana, Ich sage dir, es ist nichts Ernstes passiert.

ne desen haklisin canim. ... du hast Recht meine Seele.

Seni seviyorum Ich liebe dich.
o kizi sevmiyorum Ich liebe dieses Mädchen nicht.
aramizda hic bir sey olmadi inan bana. ... es ist nichs passiert, glaube mir.

O kizin benim icin hic bir önemi yok hayatim sensin, Dieses Mädchen ist für mich überhaupt nicht wichtig, du bist mein Leben.

hayatimin anlami sensin ne olur birakma beni....bitanem " Meines Lebens Bedeutung bist du, verlasse mich nicht meine Einzige.

LG Annie
 
Top