Hat jemand Lust? Ist super wichtig!

ela83

New Member
bu mektubu yazmak istedim çünkü sen hiçbir zaman bana inanmadýn belki þimdide inanmazsýn ama ben yinede yazýyorum.
þu bir gerçek sen beni hiçbir zaman anlamadýn bunun sebebide benim almanca senin türkçe bilmemen.ela þunu asla unutma,herkezin hayatýnda olduðu gibi benim hayatýmdada senden önce baþkalarý oldu ama hiçbirini ailemle tanýþdýrmadým,bunun türk kültüründe anlamý çok büyük,yani seni nekadar gerçekten,yürekten,menfaatsiz sevdiðimin örneðidir!!tabi bir insanýn sevdiði kiþiyi ailesiyle tanýþtýrmasý avrupada normal olabilir ama bizde böyle deðil.sen benim hakkýmda çok önyargýlý davrandýn herzaman oysa benim burada neler çekdiðimi bir görsen,anlayabilsen belki bukadar ön yargýlý olmazdýn.biliyormusun ela benim ailemin hiçbir geliri yok ve bütün geçim yükü benim sýrtýmda ve ben hem onlara bakmaya hemde yaþamaya uðraþýyorum,biliyorum bu dünyada parasýz hiçbirþey olmaz ama inan bana benim için paranýn zerre kadar deðeri yok bu zamana kadar olmadý bundan sonrada olmaz.ela ben almanyaya gelip seninle evlenip mutlu bir yuva kurmak istedim ve bunu herþeyden çok istedim çünkü seni seviyordum ve düþündüm neden sevdiðim kýz orda ben burda dedim,tabiki önce istedimki sen türkiyeye gel burada yaþayalým ama sen bunu istemedin ve bende gelemedim çünkü bir türkün almanyaya gitmesi ve özellikle benim gitmem çok zor çünkü ben bunlarý tek baþýma baþaramam,eðer sen türkiyede biraz yaþasaydýn bana hak verirdin.neyse ela sadece þunu bilmeni isterimki;ben seni hiçbir zaman kandýrmadým ve herzamanda çok sevdim,sana verdiðim deðeri yazmaya çalýssam sayfalar yetmez!!bana dedinki,tuna senin telefonun 20 gündür kapalý ve baþka kýzlar olduðu için kapattýn,dedin!þerefim üzerine yemin ederim benim telefonum olmadýðý için telefonum kapalýydý,tabiki inanmak zorunda deðilsin.
kendine çok iyi bak hoþçakal,umarým hayatta herþey istediðin gibi olur ama þunu unutma duygularýný gururuna karýþtýrma sonra zararýna katlanmak zorunda kalýrsýn!ben seni sevmekten baþka hiçbirþey yapmadým!
Wär jemand so lieb, und übersetzt mir diese email?
 

Horizont43

New Member
AW: Hat jemand Lust? Ist super wichtig!

bu mektubu yazmak istedim çünkü sen hiçbir zaman bana inanmadýn belki þimdide inanmazsýn ama ben yinede yazýyorum.

Ich wollte dir diesen brief schreiben weil du mir nie geglaubt hast vielleicht glaubst du mir auch jetzt nicht aber ich schreibe ihn trotzdem.



þu bir gerçek sen beni hiçbir zaman anlamadýn bunun sebebide benim almanca senin türkçe bilmemen.

das ist die wahrheit du hast mich nie verstanden und der grund dafür ist das ich kein deutsch und du kein türkisch kannst.

ela þunu asla unutma,herkezin hayatýnda olduðu gibi benim hayatýmdada senden önce baþkalarý oldu ama hiçbirini ailemle tanýþdýrmadým,bunun türk kültüründe anlamý çok büyük,yani seni nekadar gerçekten,yürekten,menfaatsiz sevdiðimin örneðidir!!

ela vergiss dies niemals, wie bei jedem anderen auch,hatte auch ich in meinem leben vor dir schon einige aber ich habe keine meiner familie vorgestellt, und dies ist in unserer türk.kultur sehr wichtig, also ich habe dich wirklich,vom ganzen herzen geliebt,was du schätzen solltest.


tabi bir insanýn sevdiði kiþiyi ailesiyle tanýþtýrmasý avrupada normal olabilir ama bizde böyle deðil.

In europa ist es natürlich normal,dass man denjenigen seiner familie vorstellt,den man liebt aber bei uns ist es nicht so.


sen benim hakkýmda çok önyargýlý davrandýn herzaman oysa benim burada neler çekdiðimi bir görsen,anlayabilsen belki bukadar ön yargýlý olmazdýn.

du hast dich mir gegenüber sehr voreingenommen verhalten aber wenn du sehen würdest,was ich hier alles durchmache,wenn du es verstehen könntest vielleicht wärst du dann nicht so voreingenommen.

....so,kein bock mehr.sorry

lg.
______________

biliyormusun ela benim ailemin hiçbir geliri yok ve bütün geçim yükü benim sýrtýmda ve ben hem onlara bakmaya hemde yaþamaya uðraþýyorum,biliyorum bu dünyada parasýz hiçbirþey olmaz ama inan bana benim için paranýn zerre kadar deðeri yok bu zamana kadar olmadý bundan sonrada olmaz.ela ben almanyaya gelip seninle evlenip mutlu bir yuva kurmak istedim ve bunu herþeyden çok istedim çünkü seni seviyordum ve düþündüm neden sevdiðim kýz orda ben burda dedim,tabiki önce istedimki sen türkiyeye gel burada yaþayalým ama sen bunu istemedin ve bende gelemedim çünkü bir türkün almanyaya gitmesi ve özellikle benim gitmem çok zor çünkü ben bunlarý tek baþýma baþaramam,eðer sen türkiyede biraz yaþasaydýn bana hak verirdin.neyse ela sadece þunu bilmeni isterimki;ben seni hiçbir zaman kandýrmadým ve herzamanda çok sevdim,sana verdiðim deðeri yazmaya çalýssam sayfalar yetmez!!bana dedinki,tuna senin telefonun 20 gündür kapalý ve baþka kýzlar olduðu için kapattýn,dedin!þerefim üzerine yemin ederim benim telefonum olmadýðý için telefonum kapalýydý,tabiki inanmak zorunda deðilsin.
kendine çok iyi bak hoþçakal,umarým hayatta herþey istediðin gibi olur ama þunu unutma duygularýný gururuna karýþtýrma sonra zararýna katlanmak zorunda kalýrsýn!ben seni sevmekten baþka hiçbirþey yapmadým!
Wär jemand so lieb, und übersetzt mir diese email?
 

sena07

Member
AW: Hat jemand Lust? Ist super wichtig!

biliyormusun ela benim ailemin hiçbir geliri yok ve bütün geçim yükü benim sýrtýmda ve ben hem onlara bakmaya hemde yaþamaya uðraþýyorum,
weisst du Ela, dass meine Familie überhaupt kein Einkommen hat, und den ganzen Lebensunterhalt ich auf mich nehme, und ich kämpfe damit sowohl nach ihnen zu schauen als auch alles zu tun,
biliyorum bu dünyada parasýz hiçbirþey olmaz ama inan bana benim için paranýn zerre kadar deðeri yok bu zamana kadar olmadý bundan sonrada olmaz.
ich weiss, dass auf dieser Welt ohne Geld überhaupt ncihts möglich ist, aber glaub mir, für mich ist Geld nicht einen Hauch wichtig, bis jetzt war es nicht, und auch danach ist es nicht.
ela ben almanyaya gelip seninle evlenip mutlu bir yuva kurmak istedim ve bunu herþeyden çok istedim çünkü seni seviyordum ve düþündüm neden sevdiðim kýz orda ben burda dedim,
Ela, indem ich nach Deutschland gehen wollte und dich heiraten wollte, wollte ich ein glückliches Heim/Nest errichten, und das wollte ich mehr als alles andere, weil ich dich geliebt habe, und gedacht habe, warum ist das Mädchen das ich liebe dort und ich hier
tabiki önce istedimki sen türkiyeye gel burada yaþayalým ama sen bunu istemedin ve bende gelemedim çünkü bir türkün almanyaya gitmesi ve özellikle benim gitmem çok zor çünkü ben bunlarý tek baþýma baþaramam,
Natürlich wollte ich zuerst, dass du in die Türkei kommst und wir hier leben würden, aber du wolltest das nicht und ich konnte auch nicht kommen, weil es für einen Türken, und besonders für mich, sehr schwer nach Deutschland zu gehen ist, weil ich das alleine nicht zustande bringen kann,
eðer sen türkiyede biraz yaþasaydýn bana hak verirdin.
wenn du etwas in der Türkei gelebt hättest, würdest du mir Recht geben.




neyse ela sadece þunu bilmeni isterimki;ben seni hiçbir zaman kandýrmadým ve herzamanda çok sevdim,sana verdiðim deðeri yazmaya çalýssam sayfalar yetmez!!bana dedinki,tuna senin telefonun 20 gündür kapalý ve baþka kýzlar olduðu için kapattýn,dedin!þerefim üzerine yemin ederim benim telefonum olmadýðý için telefonum kapalýydý,tabiki inanmak zorunda deðilsin.
kendine çok iyi bak hoþçakal,umarým hayatta herþey istediðin gibi olur ama þunu unutma duygularýný gururuna karýþtýrma sonra zararýna katlanmak zorunda kalýrsýn!ben seni sevmekten baþka hiçbirþey yapmadým!
Wär jemand so lieb, und übersetzt mir diese email?[/QUOTE]
 

sena07

Member
AW: Hat jemand Lust? Ist super wichtig!

neyse ela sadece þunu bilmeni isterimki;
wie dem auch sei Ela, ich wollte nur dass du das weisst;
ben seni hiçbir zaman kandýrmadým ve herzamanda çok sevdim,sana verdiðim deðeri yazmaya çalýssam sayfalar yetmez!!
ich hab dich überhaupt niemals getäuscht und zu jeder Zeit sehr geliebt, um zu schreiben, wie viel du mir wert warst, würden die Seiten nicht reichen!!
bana dedinki,tuna senin telefonun 20 gündür kapalý ve baþka kýzlar olduðu için kapattýn,dedin!
du hast mir gesagt, dass Tuna (ist das ein Name??) sein Telefon seit 20 Tagen/für 20 Tage ausgemacht hat, und du hast gesagt, weil es andere Mädchen gibt, hat er es ausgemacht!
þerefim üzerine yemin ederim benim telefonum olmadýðý için telefonum kapalýydý,tabiki inanmak zorunda deðilsin.
Bei meiner Ehre, ich schwöre, ich hatte mein Telefon aus weil ich kein Telefon hatte, natürlich musst du mir das nicht glauben.
kendine çok iyi bak hoþçakal,umarým hayatta herþey istediðin gibi olur ama þunu unutma duygularýný gururuna karýþtýrma sonra zararýna katlanmak zorunda kalýrsýn!
pass sehr gut auf dich auf, leb wohl, ich hoffe in deinem Leben wird alles so sein, wie du es dir wünschst, aber vergiss das nicht, irgendwas mit Verwirrung, Gefühle, Stolz den Schaden ertragen müssen???
ben seni sevmekten baþka hiçbirþey yapmadým!
weil ich dich liebe, hab ich überhaupt nichts anderes getan!
 

jülidem

Gesperrt
AW: Hat jemand Lust? Ist super wichtig!

Ela83,

schau was du ihm angetan hast...
In TR willst du nicht leben,in DE kann er nicht leben:icon_eyecrazy:

Geld hat er auch nicht. So muss er gehen.
Es gibt ein türk.Sprichtwort.

''Jemanden,der gehen will,sollte man nicht aufhalten''
Ausserdem niemand ist unersetzbar.

Viel Glück...
 

rüzgar

Well-Known Member
AW: Hat jemand Lust? Ist super wichtig!

duygularini gururuna karistirma sonra zararina katlanmak zorunda kalirsin

lass deine Gefühle nicht von deinem Stolz durcheinander bringen, später wird dir nur bleiben deinen Schaden zu ertragen


ben seni sevmekten baska hicbirsey yapmadim

ich habe nichts anderes getan als/außer dich zu lieben


(war ein Versuch, bin kein Profi)
 

ela83

New Member
AW: Hat jemand Lust? Ist super wichtig!

Vielen lieben Dank! Das ist wirklich super nett von euch!
Und ja, ich weiß, was ich ihm angetan habe!
Die letzten drei Jahre waren für keinen von uns beiden leicht!
 
Top