ich benötige wieder einmal bitte kurz Eure Hilfe

Angel0102

New Member
(Name) bitte nimm´ diese Adresse. Ich habe Dir bereits eine Einladung im msn geschickt. Kümmere Dich um Deinen Abi, damit er schnell wieder gesund wird.

Ich habe Dich noch nie so krank gesehen. Ich wünschte ich hätte die Möglichkeit Dich zu betutteln und Dich gesund zu pflegen. Aber ich denke (Name) wird sich gut um Dich kümmern. Ganz viele Genessungsküsse für Dich....

DANKESCHÖN Angel0102
 

birisi

Well-Known Member
AW: ich benötige wieder einmal bitte kurz Eure Hilfe

(Name) bitte nimm´ diese Adresse. Ich habe Dir bereits eine Einladung im msn geschickt. Kümmere Dich um Deinen Abi, damit er schnell wieder gesund wird.

Ich habe Dich noch nie so krank gesehen. Ich wünschte ich hätte die Möglichkeit Dich zu betutteln und Dich gesund zu pflegen. Aber ich denke (Name) wird sich gut um Dich kümmern. Ganz viele Genessungsküsse für Dich....
Lütfen, bu adresi kabul et! MSN'de sana bir davet yolladım. Sağlığının çabuk düzelmesi için abinle ilgilen!

Seni şimdiye dek hiç böyle hasta görmemiştim. Seni şımartmak ve sana bakma imkânım olsun isterdim. Ama sanırım, xxxxx seninle iyice ilgilenecek. Çok çok geçmiş olsun öpücükleri...
 

Angel0102

New Member
AW: ich benötige wieder einmal bitte kurz Eure Hilfe

Tekrar coook tesekkür ederim sevgili birisi. Sana iyi aksamlar ve bir iyi hafta sonu dilerim. selamlar Angel0102
 
Top