ich habe bitte eine kleine Übersetzung

Angel0102

New Member
Ja, das stimmt wohl, aber auch das würde ich herausfinden. Wenn Frauen etwas wollen, kriegen sie alles raus. Ich wollte das Du stolz auf Deine Frau bist, aber Du erlaubst es mir nicht. Du bist ein richtiger Spielverderber.... :-( ( Na was solls, ich werde mich fügen, aber dafür werde ich Dich später bestrafen......... :)))

DANKESCHÖN Angel0102
 

hayalım_var

Gesperrt
AW: ich habe bitte eine kleine Übersetzung

Ja, das stimmt wohl, aber auch das würde ich herausfinden. Wenn Frauen etwas wollen, kriegen sie alles raus. Ich wollte das Du stolz auf Deine Frau bist, aber Du erlaubst es mir nicht. Du bist ein richtiger Spielverderber.... :-( ( Na was solls, ich werde mich fügen, aber dafür werde ich Dich später bestrafen......... :)))

DANKESCHÖN Angel0102


Evet, bu acaba doğru. Ama bile bunu ortaya çıkarım. Kadınlar birşey isterse hepsi bulunur. Kadınından gururlu olduğunu istedim ama, sen beni izin vermiyorsun. Sen gerçek bir oyunbozansın.
(neyse, ben uyarım ama, bunun için seni daha sonra cezalandırırım ....)


Hoffentlich guckt noch ein Profi .....
 

Gül01

New Member
AW: ich habe bitte eine kleine Übersetzung

Evet, bu acaba doğru. Ama bile bunu ortaya çıkarım. Kadınlar birşey isterse hepsi bulunur. Kadınından gururlu olduğunu istedim ama, sen beni izin vermiyorsun. Sen gerçek bir oyunbozansın.
(neyse, ben uyarım ama, bunun için seni daha sonra cezalandırırım ....)


Hoffentlich guckt noch ein Profi .....


Evet, dogrudur, ama bunu bile ortaya cikarim. Kadinlar birseyi ögrenmek istedik ten sonra hersey ögrenirler. Hanimindan gurur duydugunu isterdim, ama sen bir türlü izin vermiyorsun. Sen gercekten bir mizikcisin. (Neyse, ben itaat ediyorum, ama bunun icin seni daha sonra cezalandirim... :) )
 
Top