ich mal wieder!! eine kleine übersetzung

michael922

New Member
Kann mir jemand diesen Text ins türkische übersetzen???

Das Leben ist eine Geschichte, in der viel passiert.
Diese Geschichte ist etwas, was jeder Mensch für sich schreibt.
Ein Buch in dem Erinnerungen, Gefühle der Freude, der Trauer und der Liebe vorkommen.
Hast du angefangen zu Leben, dann schreib die Geschichte so, dass du Sie niemals bereuen wirst, wenn du alt bist und alles Revue passieren lässt. Besonders die Eigenschaft der Liebe besetzt eine Hauptrolle in der Geschichte. Du musst nur wissen, wie Du sie zur Hauptrolle in deinem Leben machst.


Vielen, vielen Dank!!!
 

muratuncer

New Member
AW: ich mal wieder!! eine kleine übersetzung

Kann mir jemand diesen Text ins türkische übersetzen???

Das Leben ist eine Geschichte, in der viel passiert.
Diese Geschichte ist etwas, was jeder Mensch für sich schreibt.
Ein Buch in dem Erinnerungen, Gefühle der Freude, der Trauer und der Liebe vorkommen.
Hast du angefangen zu Leben, dann schreib die Geschichte so, dass du Sie niemals bereuen wirst, wenn du alt bist und alles Revue passieren lässt. Besonders die Eigenschaft der Liebe besetzt eine Hauptrolle in der Geschichte. Du musst nur wissen, wie Du sie zur Hauptrolle in deinem Leben machst.


Vielen, vielen Dank!!!


Hayat içinde birçok olayın geçtiği bir hikayedir.
Bu hikayede her insan kendini anlatır .
Hatıraların , memnuniyet , üzüntü ve yaşam duygusunun bulunduğu bir kitap .
Yaşamaya başladığında sen de hikayeni yaz , çünkü yaşlandığında herşey çok hızlı geçmiş olacak . Özellikle yaşamın niteliği tarihimizde önemli role sahip . Sadece sen bu başrolü şekillendirebilirsin .
 

birisi

Well-Known Member
AW: ich mal wieder!! eine kleine übersetzung

Hayat içinde birçok olayın geçtiği bir tarihtir.
Bu tarihte her insan kendini anlatır .
Hatıraların , memnuniyet , üzüntü ve yaşam duygusunun bulunduğu bir kitap .
Yaşamaya başladığında sen de tarihini yaz , çünkü yaşlandığında herşey çok hızlı geçmiş olacak . Özellikle yaşamın niteliği tarihimizde önemli role sahip . Sadece sen bu başrolü şekillendirebilirsin .

statt ''tarih'' schlage ich vor, ''hikâye zu schreiben.
 
S

Solipsist

Guest
AW: ich mal wieder!! eine kleine übersetzung

Kann mir jemand diesen Text ins türkische übersetzen???

Das Leben ist eine Geschichte, in der viel passiert.
Diese Geschichte ist etwas, was jeder Mensch für sich schreibt.
Ein Buch in dem Erinnerungen, Gefühle der Freude, der Trauer und der Liebe vorkommen.
Hast du angefangen zu Leben, dann schreib die Geschichte so, dass du Sie niemals bereuen wirst, wenn du alt bist und alles Revue passieren lässt. Besonders die Eigenschaft der Liebe besetzt eine Hauptrolle in der Geschichte. Du musst nur wissen, wie Du sie zur Hauptrolle in deinem Leben machst.


Vielen, vielen Dank!!!

Hayat, bir çok olayın yaşandığı bir hikayedir. Bu hikayeyi her insan kendisi için yazar. İçinde hatıraların, sevinç, üzüntü ve aşk duygularının olduğu bir kitaptır bu.
Yaşamaya başladığında hikayeni, yaşlandığın zaman asla pişman olmayacağın şekilde ve yaşadıklarını düşünce süzgecinden geçirmiş olarak yaz. Özellikle aşk bu hikayedeki başrolü paylaşır. Sadece aşka hayatında nasıl başrolü vereceğini bilmen gerekir.

Murat, wenn du Übersetzung studierst, musst du auch wissen dass keine leerzeichen vor Kommas oder Punkten kommen dürfen. Nur eine Warnung.
 

muratuncer

New Member
AW: ich mal wieder!! eine kleine übersetzung

Hayat, bir çok olayın yaşandığı bir hikayedir. Bu hikayeyi her insan kendisi için yazar. İçinde hatıraların, sevinç, üzüntü ve aşk duygularının olduğu bir kitaptır bu.
Yaşamaya başladığında hikayeni, yaşlandığın zaman asla pişman olmayacağın şekilde ve yaşadıklarını düşünce süzgecinden geçirmiş olarak yaz. Özellikle aşk bu hikayedeki başrolü paylaşır. Sadece aşka hayatında nasıl başrolü vereceğini bilmen gerekir.

Murat, wenn du Übersetzung studierst, musst du auch wissen dass keine leerzeichen vor Kommas oder Punkten kommen dürfen. Nur eine Warnung.


Danke für Warnung .
 
Top