laengerer text

M

Melli7

Guest
Hallo, merhaba,

könnte mir jemand diesen etwas langeren text übersetzen? :oops:
schon mal vielen dank...



wenn du das deinen freunden erzahlst, werden die doch wohl nichts schlechtes sagen, oder? die sind ja schliesslich deine freunde, die werden das verstehen. und diejenigen, die schlechte dinge über uns sagen, die kennen uns nicht richtig und sind keine gute freunde. oder sehe ich das falsch?
alle anderen kannst du vergessen. leute um dich rum werden immer erzahlen. glaube nicht, dass es solche leute in deutschland nicht gibt. ich verstehe dich. über mich wurde auch viel geredet. aber was solls? das ist mein leben und ich mache was ich für richtig halte. und das geht andere doch nichts an? diejenigen, die nicht verstehen, die kann man doch vergessen? warum reden leute so? vielleicht weil sie neidisch sind?
was meinst du wie mich leute angeguckt haben, als ich gesagt habe dass ich in die türkei gehe. das ist nunmal in vielen kreisen “eine schlechte sache”. viele “freunde”, die keine guten waren, haben mich als total verrückt erklart. und freunde meiner familie haben meinen vater beschimpft. es hat meine familie ins schlechte licht gerückt… und? was solls? ich gehe meinen weg und werde meinen weg gehen, weil dass leben einfach zu kurz ist, solche dinge nicht zu tun. schau wie glücklich ich jetzt mit dir bin. manchmal werde ich an E. erinnert, und dann weiss ich wie kurz das leben sein kann.
 

brace08

New Member
AW: laengerer text

"Sen bunu arkadaslarina anlatirsan, onlar sana herhalde kötü bisey söylemeyeceklerdir degil mi? Onlar sonucta senin arkadaslarin, bunu anlayacaklardir.Ve bizim hakkimizda kötü seyler söyleyenler bizi tam olarak tanimiyorlar ve onlar iyi arkadas degiller. Ya da ben yanlis mi görüyorum? Diger herkesi unutabilirsin. Etrafindaki insanlar hep anlatacaklar. Böyle insanlarin Almanya da olmadigina inanmiyorum. Seni anliyorum. Benim hakkimda cok konusuldu.Ama bu ne demek? Bu benim hayatim ve dogru bildigimi yapiyorum. Ve bu baskalarini ilgilendirmez degil mi? Bunu anlamayanlar unutulabilir degil mi?Nicin insanlar böyle konusuyorlar?Belki kiskanc olduklari icin. Ben Türkiye'ye gidiyorum dedigimde insanlarin bana nasil baktiklari hakkinda ne düsünüyorsun? Bu bircok cevrede 'kötü birseydir.' Iyi olmayan birsürü arkadas beni kafayi yemis olarak anlattilar.Ve aile dostlarimiz babama sövüp saydilar(kizdilar,küfrettiler).Bu ailemi kötü bir duruma soktu..Ve bu ne demek oluyor?Ben kendi yoluma gidiyorum ve gidecegim, cünkü hayat böyle seyleri yapmamak icin cok kisa.Simdi seninle ne kadar mutlu olduguma bak. Belki bazen E. yi hatirlayacagim ve sonra hayatin ne kadar kisa olabilecegini bilecegim.."
 

brace08

New Member
AW: laengerer text

Gern geschehen,
insallah dogru tercüme etmisimdir. :) (Hoffentlich habe ich richtig übersetzt.)
 
Top