Nur kurz....

Sag mal was soll das welche Albernheit denn bitte??? Ich weiß nicht warum du mir nicht geglaubt hast das ich da war aber es ist deine sache! Ich war da und ich kann nichts dafür das du so spät angerufen hast,im transporter war es sehr laut!Was soll das jetzt?Ich bin auch krank aber dich interessiert es nicht! Ich habe gehofft das du da bist wenn ich komme aber leider hatte ich mich wohl in deiner liebe geirrt!


Dankeschön wie immer im vorraus
 

univers

Well-Known Member
AW: Nur kurz....

Sag mal was soll das welche Albernheit denn bitte??? Ich weiß nicht warum du mir nicht geglaubt hast das ich da war aber es ist deine sache! Ich war da und ich kann nichts dafür das du so spät angerufen hast,im transporter war es sehr laut!Was soll das jetzt?Ich bin auch krank aber dich interessiert es nicht! Ich habe gehofft das du da bist wenn ich komme aber leider hatte ich mich wohl in deiner liebe geirrt!


Dankeschön wie immer im vorraus
Söylesene, ne oluyor, ne saçmalığıymış, lütfen? Orda olduğuma neden inanmadığını bilmiyorum, ama bu senin bileceğin bir şey! Ben ordaydım ve senin geç aramanda benim kabahatım yok, Kamyonette çok sesliydi! Ne demek oluyor bu şimdi? Ben de hastayım, am bununla ilgelenmiyorsunki! Ben geldiğimde, orda olacağını hep umdum, ama maalesef senin aşkında yanılmışım!
 

univers

Well-Known Member
AW: Nur kurz....

Söylesene, ne oluyor, ne saçmalığıymış, lütfen? Orda olduğuma neden inanmadığını bilmiyorum, ama bu senin bileceğin bir şey! Ben ordaydım ve senin geç aramanda benim kabahatım yok, Kamyonette çok sesliydi! Ne demek oluyor bu şimdi? Ben de hastayım, ama bununla ilgelenmiyorsunki! Ben geldiğimde, orda olacağını hep umdum, ama maalesef senin aşkında yanılmışım!

.................................
 
Top